Mobilni kalkulator, kako ga nazivaju u Googleu, izrađen je tako da pruža oglašivačima uvid u potrošena sredstva primjerice pozive, aplikacije, prodaju u trgovinama, posjete na mobilnom webu i aktivnosti na raznim uređajima.
Ako želite koristiti ovaj alat na efikasan način, onda naravno morate trošiti novac za oglašavanje kod Googlea jer se servis veže na AdWords i mobilne stranice, a Google kaže kako se kroz pola sata svi podaci s AdWordsa mogu prebaciti na novi servis.
Google će prikazati procjenu ukupne vrijednosti, vrijednost po kliku i ROI koji prikazuje koliko mobilni uređaji nose prometa.
>> Ovo su Googleovi proizvodi za koje niste znali da postoje!
Iako možda na prvu izgleda kao jednostavan alat, ako malo detaljnije proučite ovaj kalkulator, shvatite ćete kako imate posla oko toga, tako da vjerujem kako će se agencije više baviti ovim djelom.
Dobra stvar je da će Google održati besplatan seminar oko nove usluge a koji će se održati 28. ožujka, a prijaviti se možete na ovom linku. U nastavku možete vidjeti kako je Adidasu uspjelo vratiti uloženo, te saznati više na službenim stranicama.
Powered by ZIMO.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook