Istraživanje se najviše usredotočilo na potencijalnu zaradu od sadašnjih navika korisnika Facebooka. Prema anketi provedenoj na više od 1000 Amerikanaca, 80% korisnika Facebooka nikada nije kupilo proizvod ili uslugu koju su vidjeli na stranici, što znači da bez obzira na reklamne tehnike kojima se tvrtke služe kako bi ugrabile vaš novac, to jednostavno ne funkcionira.
>> 'Facebook će nestati do 2020. godine'
Stoga ne čudi da je istraživanje pokazalo da su korisnici u dobi između 18 i 34 godine bili najaktivniji, dok samo 29% osoba starijih od 55 godina sebe smatra redovitim korisnicima.
Nažalost, ljudi koji provode puno vremena na mreži, često postaju žrtve 'zamora Facebookom' zbog čega sve rjeđe i rjeđe pregledavaju profile svojih vršnjaka ili prate što njihovi prijatelji objavljuju. Što vi mislite? Jesu li se vaše Facebook navike promijenile? Javite nam u komentarima.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.