Facebook zna jako puno stvari o svojim korisnicima – osim osobnih podataka poput imena i prezimena, zna gdje u rođeni, s kim su išli u školu, s kim se druže, zna gdje izlaze vani, koje filmove i bendove vole i brojne druge stvari. Ovi su podaci poznati na temelju informacija koje su korisnici sami objavili, interakcija s prijateljima i brandovima, objavljenih fotografija te brojnih lajkova, a Facebook će uskoro znati još više informacija – znat će što korisnici žele!
Mogli su čitati sve privatne poruke i promijenili su e-mail adrese!
Prema informacijama koje su objavljene na stranici Inside Facebook, ova bi kompanija uskoro svojoj tipki 'Like', mogla dodati i tipku 'Want' koja bi brandovima i samom Facebooku mogla biti od iznimno velike važnosti – do sada korisnici lajkanjem stranica pokazuju da vole određene brandove ili proizvode, a u budućnosti će klikati na proizvode koje nemaju, a željeli bi ih imati.
Ovo otvara veliki potencijal za Zuckerbergovu kompaniju koja će znati točno što svaki korisnik želi te će brandovi na taj način moći prilagođavati svoje oglase, a možda čak i prodavati te proizvode korisnicima direktno putem Facebooka.
Npr., ako korisnik na Facebooku klikne da želi neki model pametnog telefona, ta mu kompanija ili distributer mogu plasirati oglas u kojem mu nude upravo taj telefon i eventualno mu mogu ponuditi neki popust kako bi ga nagovorili da kupi proizvod koji želi. No, na Huffington Postu kažu da bi ovo moglo dovesti i do 'rata oglašivača' za svakog pojedinog korisnika pa bi tako, čim korisnik klikne 'Want' tipku za određeni model telefona, konkurentska mobilna kompanija mogla bi mu plasirati oglas u kojem pokazuju zašto je njihov telefon bolji od modela kojeg korisnik želi i naglasiti da je njihov telefon jeftiniji.
Facebook će platiti 10 milijuna za 'sponzorizirane statuse'!
Nova opcija može se primijeniti na brojne načine te će Facebook, kada je jednom pokrene, s vremenom skupiti najveću bazu podataka o proizvodima koje bi korisnici htjeli kupiti, što su upravo informacije koje oglašivači najviše žele. Ovaj novitet na Facebooku uočio je developer Tom Waddington koji kaže da 'Want' još nije javno dostupan, a trebao bi raditi samo na Open Graph objektima koji će biti označeni kao proizvodi.
Iz Facebooka nisu htjeli komentirati ove informacije, no novinarima Huffington Posta rekli su kako 'stalno testiraju nove opcije na svojoj platformi'.
Čini se da bi 'Want' na Facebooku mogla biti opcija koja će pomoći Zuckerbergovoj kompaniji nakon debakla prilikom izlaska na burzu, a itekako će koristiti brojnim kompanijama koje će sada točno znati što korisnici žele pa će prilagođavati oglase po njihovim željama.
Znat će sve: Zuckerbergov novi udar na privatnost?!
Ako Zuckerberg u budućnosti doda i tipku 'Buy' na svoju društvenu mrežu, za mnoge korisnike Facebook bi mogao postati jedino mjesto na kojem će kupovati na internetu – bit će potrebno samo kliknuti koji proizvod žele, a oglašivači će im na ovoj društvenoj mreži odmah početi objavljivati oglase i nuditi im te proizvode (uz oglase mogu objaviti i tko još od njihovih prijatelja s fejsa koristi ili želi taj isti proizvode), a zatim će klikom na 'Buy' tipku te proizvode odmah moći i kupiti.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.