Korisnici žele nove formate

Evo koliko bi morali platiti za internet BEZ oglasa!

Slika nije dostupna
Jedna je kompanija u Velikoj Britaniji na temelju vrijednosti online oglašavanja i broja internetskih korisnika u toj zemlji zaključila da bi svaki korisnik koji želi internet bez oglasa trebao platiti oko 232 dolara

Ethan Zuckerman, čovjek koji je zaslužan za pop-up bannere nedavno se svima ispričao na ovakvom obliku oglašavanja jer oglasi koji konstantno iskaču na web stranicama često izluđuju internetske korisnike. Iako se online oglašavanje od tada promijenilo, pop-up oglasi i dalje se koriste na nekim stranicama, a korisnici se protiv njih bore instaliranjem alata za blokiranje takvih oglasa.

Na Digital Trendsu objavili su rezultate jednog istraživanja u kojem je izračunato koliko bi novca korisnici morali platiti ako bi željeli surfati internetskim stranicama na kojima se uopće ne bi prikazivali oglasi. Cijena interneta bez oglašavanja prema tom istraživanju tako iznosi 232 dolara, a taj se iznos odnosi na internetske korisnike u Velikoj Britaniji. Do te cifre došli su tako da su podijelili ukupnu vrijednost internetskog oglašavanja u Velikoj Britaniji u 2013. godini (koje je iznosilo oko 10,6 milijardi dolara) s brojem internetskih korisnika u toj zemlji (oko 45 milijuna ljudi).

Budućnost oglašavanja: Oglasi će se prikazivati na frižiderima i naočalama!

Ekipa sa stranice Ebuzzing na kojoj su prvo objavljene ove informacije unajmila je kompaniju Censuswide koja je provela anketu među 1,400 internetskih korisnika u Velikoj Britaniji kako bi saznali tko je od njih volan platiti 232 dolara godišnje za korištenje interneta bez oglasa te se pokazalo da čak 98 posto ispitanih ne bi platilo tu cifru.

Većina njih smatra da je cijena internetskih usluga ionako preskupa pa nema šanse da bi plaćali dodatne svote novca samo kako se na webu ne bi prikazivali oglasi. Više od četvrtine ispitanih Britanaca u ovoj anketi reklo je kako ne bi imali ništa protiv oglasa ako bi oni bili smiješni ili zabavni, 21 posto njih smatra da bi oglasi trebali biti kraći od jedne minute, dok 16 posto njih smatra da bi oglasi trebali biti povezani sa stvarima koje rade u trenutku prikazivanja oglasa.

Jeremy Arditi iz Ebuzzinga kaže kako je ovo istraživanje pokazalo kako bi kompanije trebale razviti nove formate oglašavanja koji će biti kreativniji, bolji plasirani i neće biti toliko agresivni, odnosno korisnici bi trebali imati veći izbor i kontrolu nad sadržajem koji im se prikazuje tijekom surfanja.

Više informacija pročitajte na portalu Zimo. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook