Kada se Facebook USPANIČI

Ovako su pokušali SPRIJEČITI vijesti o VELIKOM PROPUSTU!

Slika nije dostupna
U Facebooku su učinili sve da se informacija o opasnom i ozbiljnom propustu ne proširi internetom, što je izazvalo bijes korisnika ove mreže.

Krajem prošlog tjedna iz Facebooka su objavili kako su 'zbog tehničke greške' ustupili brojeve telefona i e-mail adrese šest milijuna svojih korisnika drugim osobama na njihovoj društvenoj mreži. S obzirom na sve probleme s privatnosti koji posljednjih godina okružuju Zuckebergovu društvenu mrežu, bilo bi za očekivati da će ekipa iz Facebooka objaviti iskrenu ispriku i korisnike upozoriti na sve detalje vezane uz propust putem kojeg su neke osobe dobile podatke o telefonskim brojevima i e-mailovima milijuna korisnika.

Nova greška Facebooka: Ustupili brojeve telefona više od 6 milijuna korisnika

No, kako prenose na Huffington Postu čiji su novinari malo proučili prošlotjednu objavu za javnost Facebooka, čini se da je Zuckerberg pokušao napraviti sve da spriječi masovno širenje ovih informacija na internetu. Iako je riječ o iznimno važnoj objavi koja utječe na sigurnost šest milijuna ljudi, Facebook informacije o ovom propustu nije objavio na svojoj službenoj stranici na kojoj objavljuju općenite vijesti povezane s događajima na ovoj mreži, već su je objavili na sigurnosnoj stranici koju prati puno manje korisnika.

Također, na Huffington Postu primjećuju da je ovako važna vijest objavljena pod jako dosadnim naslovom koji ne privlači pažnju ('Važna obavijest Facebookovog White Hat programa') i u kojem se uopće ne spominje otkrivanje privatnih informacija korisnika, a napominju i da je 'zanimljivo' vrijeme kada je objavljena – u petak popodne kada većina novinara 'već razmišlja o vikendu i gasi svoja računala'.

U Facebooku se nisu niti potrudili objasniti detalje o ovom sigurnosnom propustu (nisu htjeli previše govoriti o tehničkim pojedinostima propusta) te je njihov opis načina na koji se korisničke informacije mogu ustupiti drugim osobama zbunio korisnike i novinare te su mnogi korisnici ove društvene mreže kritizirali Facebook i napisali kako su 'zabrinuti i ništa im nije jasno'.

Tako Facebook u ovoj objavi spominje kako niti jedna kompanija ne može osigurati sto postotnu sigurnost te u podužem i poprilično zbunjujućem tekstu nisu dobro objasnili kako informacije o mailovima i telefonskim brojevima nisu Facebooku dali sami korisnici, već su te informacije podijeljene putem prijatelja tih korisnika.

U ovoj su kompaniji objavili kako nemaju dokaza o 'malicioznom iskorištavanju' ovog propusta te kako je 'praktički učinak ovog propusta minimalan', s obzirom da se informacije dijele korisnicima koji su na neki način već povezani – ova je informacija također izazvala ogorčenje dijela korisnika koji kažu da, ako su s nekim ljudima povezani na ovoj društvenoj mreži (putem prijatelja i slično), a te osobe nemaju podatke o njihovom mailu i telefonskom broju, vjerojatno postoji razlog zbog kojeg nemaju te informacije.

Ovo je najgora stvar koja se može dogoditi Facebooku!

Inače, neki su sigurnosni stručnjaci još ranije upozoravali da su sigurnosni propusti i hakerski napadi najgora stvar koja se može dogoditi Facebooku i koja može utjecati na budućnosti ove kompanije jer, ako se jednom hakeri dokopaju svih privatnih informacija dijela korisnika ove društvene mreže te ih iskoriste za daljnje napade ili javno objave te privatne informacije, korisnici će tek onda shvatiti kakva im opasnost prijeti na ovoj mreže te će je ili napustiti ili će prestati dijeliti sadržaj na njoj (Facebookov poslovni model upravo je zasnovan na dijeljenju korisničkog sadržaja jer na taj način mogu plasirati preciznije oglase korisnicima).  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook