Neki od najpoznatijih korisnika Instagrama nedavno su uživali u besplatnom putovanju u Dubai, a jedini uvjet koji im je postavljen za ovo putovanje bio je da moraju fotografirati Dubai i te slike objavljivati na Instagramu. Uz obavljene fotografije morali su staviti i hashtagove organizatora ovog putovanja koji su im omogućili besplatno uživanje u ljepotama Dubaija – agencije Beautiful Destinations te Burj Al Araba, 'najluksuznijeg hotela na svijetu i ikone Dubaija'.
Cilj ovog projekta bio je, kako su novinarima Business Insidera napomenuli voditelji ove agencije Jeremy Jauncey i Oliver Heartmont, 'omogućiti jedinstveno iskustvo korisnicima Instagram zajednice' te se pozicionirati kao jedinstveni brand kada su u pitanju putovanja i društvene mreže.
VIDEO Ovo će biti prvi klimatizirani grad na svijetu
Među sretnicima koji su prošlog mjeseca (besplatno) uživali u Dubaiju bila je i Liz Eswein koja na Instagramu vodi utjecajan profil @NewYorkCity te Murad Osmann koji se proslavio objavljujući fotografije na Instagramu na kojem ga njegova djevojka 'vodi' za ruku po brojnim svjetskim destinacijama.
Kada su avionima s različitih destinacija diljem svijeta stigli u Dubai, dočekao ih je luksuzni Rolls Royce Phantom, dobili su bon od 600 dolara za kupovinu Hermes proizvoda te su smješteni u hotel Burj Al Arab, a svatko je dobio i vlastitog konobara koji im je cijeli dan bio na usluzi. Zahvaljujući ovom projektu, neki od najpoznatijih korisnika Instagrama dobili su priliku besplatno uživati u jednom od najzanimljivijih gradova svijeta, milijuni njihovih pratitelja vidjeli su brojne fotografije s putovanja, a Dubai, Beautiful Destinations i Burj Al Araba dobili su odličnu reklamu.
Što mislite da li bi i Hrvatska trebala napraviti nešto slično – ugostiti najpoznatije korisnike Instagrama i pokazati im sve ljepote naše zemlje, pri čemu bi oni također sve fotografije trebali dijeliti s milijunima pratitelja na ovoj društvenoj mreži i na taj načni promovirati 'Lijepu našu'?
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook