Tijekom proteklih godina na YouTubeu su objavljeni brojni šaljivi videozapisi u kojima se pokazuje kako bi Facebook izgledao u stvarnom životu – ljudi bi po ulici vikali svoje statuse, 'bockali' bi nepoznate ljude i slično. Na ovom online servisu sada se pojavio videozapis u kojem je prikazano kako bi konstantna nadogradnja Facebooka i promjene na ovoj društvenoj mreži (koje često izazivaju brojne negativne reakcije korisnika koji ne žele uvođenje nekih opcija) izgledale u stvarnom životu i u domovima korisnika – u videu je to nazvano 'Home updateom'.
Pazite! Jer kada 'Like' počne otkrivati....
Tako bi Facebook u stvarnom životu uveo promjene na sličan način kako to rade i na ovoj društvenoj mreži – bez ikakvog pristanka korisnika uvjeravajući ih da su te promjene dobre za njih jer im donose neke nove mogućnosti. U videu na YouTubeu uvedene su promjene u dnevnoj sobi korisnika u kojoj su smanjeni kauč i televizor kako bi stala nova polica za knjige, usprkos tome što korisnik ne želi te promjene.
U spavaćoj sobi Facebook je uveo 'privatna vrata' koja prijateljima i prijateljima prijatelja na ovoj mreži omogućuju da na jednom mjestu imaju pristup svima fotografijama i glazbi korisnika pa mu se tako u sobi pojavio poznanik kojeg nije vidio šest godina i koji mu je pogledao sve privatne fotografije i još jedna osoba koju uopće ne pozna.
Taj je korisnik u postavkama privatnosti označio da ne želi da mu itko dolazi u spavaću sobu, no s novim promjenama Facebook je njegovim prijateljima i njihovim prijateljima ponovno omogućio ulazak u privatnost njegove sobe, dok putem 'prozora privatnosti' svatko može gledati što taj korisnik radi. Facebook je 'preuredio' još neke stvari u kući korisnika (sve protiv njegove volje), a među inim, napravljene su i promjene na zidovima na koji sada služe kao panoi za oglašavanje.
Postaje li Facebook novi MySpace?
Ovaj šaljivi video odlično je prikazao način na koji Zuckerberg uvodi promjene na ovoj mreži – on uopće ne sluša korisnike i njihove želje, već korisnicima nameće nove opcije s kojima često ugrožava njihovu privatnost i koje Facebook može iskoristiti za još veću zaradu, a ne daje im mogućnost da odbace te promjene i nastave koristiti ovu mrežu bez tih promjena.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook