Posljednjih nekoliko godina svaki novi nastavak nove Activisionove igre iz serijala Call of Duty oborio je rekorde u broju prodanih primjeraka i zaradi, a ista je stvar i s posljednjim nastavkom koji se na tržištu pojavio prošlog tjedna.
Ovo je budućnost igranja video igara!
Iz Activisiona su objavili da je Call of Duty: Black Ops 2 u prva 24 sata zaradio pola milijarde dolara te se izvršni direktor kompanije Boby Kotick pohvalio kako je ovo već četvrta godina za redom da lansiranje igara iz CoD serijala obara rekorde u zabavnoj industriji te da je dosadašnja zarada od prodaje igara iz ovog serijala nadmašila box office zaradu najuspješnijih filmskih franšiza svih vremena – Zvjezdanih ratova i Harry Pottera.
Također, zarada koju je prvog dana Activision ostvario prodajom ove igre više je nego dvostruko veća u odnosu na dosadašnjeg ovogodišnjeg rekordera Microsoft čija je zarada od prodaje četvrtog nastavka igre Halo u prva 24 sata dosegla 'samo' 220 milijuna dolara, no treba napomenuti da je Halo dostupan samo za Xbox, dok je CoD namijenjen puno većem broju platformi.
Dosadašnji nastavci Call of Dutyja također su prošlih godina rušili sve rekorde pa je tako Call of Duty: Modern Warfare 3 prošle godine u prva 24 sata ostvario zaradu od 400 milijuna dolara, dok je nakon 16 dana ta zarada premašila milijardu dolara, a u 2010. CoD: Black Ops u prva 24 sata zaradio je 360 milijuna dolara – ovogodišnji nastavak cifru od milijardu dolara trebao bi zaraditi u manje od dva tjedna.
Razer priprema Windows 8 tablet namijenjen gamerima!
Na stranici All Things D kažu kako se prodaja video igara često uspoređuje s premijerama filmova i zaradom od prodaje karata, no navode kako mnogi kritiziraju ove usporedbe jer je cijena jedne igre puno skuplja u odnosu na cijenu kino ulaznice (u SAD-u taj je omjer oko 60 dolara prema 10-11 dolara, dok cijena novih popularnih video igara u Hrvatskoj košta i do 500 kn, što je više od deset puta više nego cijena jedne karte za kino).
Naravno, ove je brojke teško uspoređivati jer puno više ljudi gleda filmove, nego što ih igra igre te zbog toga jer je ulog u kupljenu igru dugoročan – film u kinu pogledate za 90 ili više minuta, a gameri neke igre mogu igrati godinama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook