‘Ako naš model uspije, dokazat ćemo da je moguće da se mala grupa autora i urednika može financirati direktno od uplata njihovih čitatelja te da nezavisna internetska stranica može imati tako veliku grupu čitatelja da opstane na neodređeno vrijeme’, rekao je nedavno poznati bloger Andrew Sullivan kada je najavio da će korisnicima početi naplaćivati pristup blogu The Dish.
On piše blog i tako zarađuje više od pola milijuna dolara!
Njegovi radovi trenutno su besplatno dostupni na stranici Daily Beast, no umjesto besplatnog sadržaja koji se financira reklamama, Sullivan se odlučio odvojiti od Daily Beasta te se na njegovoj novoj stranici neće prikazivati reklame, ali korisnici će morati plaćati 19.99 dolara godišnje kako bi imali potpun pristup stranici.
Sullivan je poznati politički bloger, a na Mashableu kažu da o njegovoj popularnosti i popularnosti njegovog bloga na kojem radi ukupno sedam ljudi i koji pokriva različite teme dovoljno govori podatak da ima milijun redovitih posjetitelja.
Njegovom The Dish blogu moći će se pristupiti i bez pretplate - određen broj članaka bit će u potpunosti besplatan, a sadržaj će biti besplatan i ako mu se pristupi s drugih blogova i putem linkova s društvenih mreža, dok će se jednom dijelu sadržaja moći pristupiti samo s pretplatom.
Iako su neki izrazili sumnju u uspjeh njegovog projekta, nakon najave naplaćivanja sadržaja brojni korisnici na Twitteru pohvalili su se kako su već kupili pretplatu za pristup The Dishu.
Blog koji je digao Ameriku na noge: 'Volim svog sina, ali me prestravljuje'
Sullivan je na svom blogu objavio da je godišnji cilj njegove stranice zarada od 900 tisuća dolara godišnje te se šokirao kada je vidio da je nakon samo 24 sata The Dish zaradio više od trećine željenog iznosa - čak 333 tisuće dolara. Za to je vrijeme skoro 12 tisuća ljudi kupilo pretplatu koju su platili 19,99 dolara, od čega je oko dvije tisuće njih platilo dodatnih pet dolara, dok je skoro tisuću ljudi platilo 50 dolara.
‘Prosječno, čitatelji su platili osam dolara više od onog što smo od njih zatražili’, dodao je Sullivan. Ovaj nam je slučaj pokazao da su ljudi za kvalitetan sadržaj i medij za koji su se godinama vezali spremni platiti ne samo svotu koja se od njih traži, već i dodatan novac kako bi podržali svoje omiljene autore i blogove na čijim stranicama više neće morati gledati reklame.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook