Trinaest dana do prvog kruga predsjedničkih izbora, otvara se nova faza u kontekstu središnjeg francuskog političkog života. Rezultati ispitivanja javnog mišljenja objavljeni u nedjelju pokazali su da je čak 42 posto ispitanika, ili 18 milijuna ljudi, još neodlučno za koga će glasovati 22. travnja.
Ako Sarkozy izgleda kao gotovo siguran kandidat kojeg očekuje drugi krug 6. svibnja, Segolene Royal će se morati boriti za očuvanje druge pozicije pred centristom Francoisom Bayrouom i prijetnjom s ekstremne desnice Jean Marie Le Penom.
Od sada radio i televizija moraju poštivati jedno od najstrožih
izbornih pravila u Europi koje nameće da se svakom od kandidata posveti jednaka minutaža.
U ponedjeljak su se na javnim televizijskim postajama počeli
prikazivati spotovi svih 12 kandidata. Svaki od njih dnevno ima na raspolaganju 45 minuta, koji su podijeljene u kratke spotove od pet i pol minuta. Prvo je prikazan govor anti-globalista Jose Bovea.
Početak kampanje obilježen je i postavljanjem izbornih plakata ispred oko 85.000 birališta.
Konačni je rezultat daleko, ali Francuzi već imaju ideju tko će
pobijediti, bez obzira jesu li spremni glasovati za tog kandidata ili ne. Prema prognozama 59 posto ih vjeruje kako će pobijediti Sarkozy, dok ih samo 18 posto očekuje pobjedu Segolene Royal. Također, samo osam posto ih vjeruje u pobjedu Bayroua, a jedan posto u Le Penovu.