Uz tu kampanju, oglase su objavili i u različitim novinama. U jednom od njih stoji: 'Ja sam samo čovjek kao i svi ostali. Vjerujem u sreću i želim o tome govoriti i drugima. Čuo sam, a onda i odgovorio na Kristov poziv. Volim život. Ja sam svećenik'. U drugom sličnom oglasu piše: ' Vodim ljude kroz najvažnije događaje u njihovim životima. Oduševljen sam Kristom i time se ponosim. Volim život. Ja sam svećenik.'
Crkva provodi kampanju i na vlastitoj internetskoj stranici i to pod nazivom 'A zašto ne baš ja?'. Na Facebooku se promoviraju tako da posjetitelje potiču na 'otkrivanje' njihovih videa, javlja APTN. Oglas je pročitao i 31-godišnji Guillaume Humbolt, koji se odmah zaintrigirao. 'Zašto ne ja? I stvarno, kada sam pročitao to pitanje, postavio sam ga sam sebi. Ideja mi se počela sviđati. Smatram da bi Crkva trebala više komunicirati na ovakav način. Sigurno će puno lakše tako promovirati svećenički poziv među mladima', dodaje budući svećenik.
Za svoju kampanju popularizacije svećeničkog poziva Crkva je unajmila komunikacijsku tvrtku Bayard Service. 'Prošli smo kroz važne krize, dramatične događaje koje su mediji još dodatno napuhali. Mislim da je Crkva ovu kampanju ozbiljno shvatila i zauzela čvrst stav. U paraleli, prevelika eksponiranost pedofilije u medijima povećala je i značenje ovog događaja, a u samom procesu zaboravljeno je sve ostalo što se tiče same Crkve. Za mene ovo nije kampanja koja negira sve postojeće probleme, već ona koja pokazuje da Crkva može ponuditi svašta', rekao je Frederic Fonfroide De Lafon, direktor Bayard Service. Kampanja je pokrenuta ovog mjeseca i to nakon desetljeća sve lošijeg odaziva mladih za svećenički poziv.