Traje 40 dana

Turski 'Shopping festival' - oaza za shoppingholičare

Slika nije dostupna
U ovom trenutku nitko ne može procijeniti koliko će se politički potresi u Libiji, Egiptu, Tunisu osjetiti u turizmu. Velike svjetske agencije preusmjeravaju zrakoplove u mirnija područja, mnogi vjeruju i prema Hrvatskoj. Ali, procjenjuje se da će ipak najviše profitirati Turska koju na godinu posjeti više od 20 milijuna ljudi, a zaradu broji u isto toliko milijardi dolara.

U turskoj trgovini poznato je cjenkanje. To svaki turist mora znati, no Turska uskoro organizira 'Shopping festival' pa će i bez cjenkanja biti dovoljno popusta. 'Hrvati, očekujemo vas u Istanbulu', rekao je Yilmaz Yilmaz, predsjednik projekta 'Shopping festival'.

Samo smo jedna od zemalja koje Turska priželjkuje kao goste. Mjesecima promoviraju projekt, tzv Šoping festival, od 18. ožujka do 26. travnja. Sve na vrhunskoj razini, a kako bi na vrijeme zaradili i u predsezoni.

Mostovi s ostatkom svijeta

Osim ministarstva turizma, turističke zajednice, udružili su se trgovci, ali i Turkish Airlines. 'Stvaramo mostove s ostatkom svijeta, a ako imate stotine i stotine mjesta povezanih, više će ljudi dolaziti', rekao je Temel Kotil, direktor Turkish Airlinesa.

To je jedini cilj. Glavna kuhinja jedne od najvećih svjetskih kompanija već priprema zrakoplovne delicije. Svakodnevno otvaraju nove linije. Putnike očekuju popusti na kartama, a neće manjkati ni onih u trgovačkim centrima. Istanbul ih ima čak 92.

Na promociji se nije štedjelo, a turske shopping oaze radit će čak 40 dana i danju i noću. 'Pripremamo se za Shopping festival, nova odjeća je spremna i dolazi u trgovine, a u ovom periodu koji je za nas iznimno važan , zaposlit ćemo i više ljudi', rekao je Ediz Bora Altintas, voditelj trgovine.

>> Istanbul: Živopisni most između Europe i Azije

Ono što Turska očekuje od svojih gostiju su pune vrećice. Njihova državna blagajna koja živi od turizma kao i mi tako će se puniti i prije ljeta.