Najbolja reklama je besplatna reklama, zar ne? Tako je "reklama" koju su za Hrvatsku napravili trojica mladih muškaraca možda sasvim slučajno ispala besplatna promidžba za buduće posjetitelje hrvatske obale, ali i 'kontinenta'.
Trojac se naime snimao u kolovozu tijekom godišnjeg odmora u našoj zemlji, a sve skupa objavljeno je na Vimeu, da bi jučer završilo i na službenoj Facebook stranici Vlade Republike Hrvatske.
Za Ministarstvo turizma ili Turisticku zajednicu: Ne znam je li vam ovo netko vec poslao, ali nadjite covjeka i poklonite mu jos jedan izlet u Hrvatsku. :)
Posted by Marko Domagoj Žic on 13. rujan 2015
Iako možda mislite da se radi o amaterski nabacanim snimkama koje su 'dečki radili iz interne zafrkancije', video zapravo vrlo lako može poslužiti kao primjer budućim promotivnim aktivnostima neke naše turističke zajednice.
Vrijeme kada je bilo dovoljno objaviti oglas u novinama ili staviti plakat na ulaz u zemlju odavno je prošlo, a društvene mreže i moderni sadržaji upravo su ono što privlači novu i mladu publiku.
U opisu videa potpisuje se Pascal Tang, a vidljivo je da imaju francuske putovnice. Naveo je da su posjetili Zagreb, Split, Hvar, Nacionalni park Krku, Zadar, Paklenicu, Pag i Plitvička jezera. Vidjeti Hrvatsku kroz oči ovih turista za sada je priliku dobilo najmanje 28 tisuća ljudi.
Bravo dečki!
Road Trip in Croatia 07.08.2015 - 21.08.2015 from Pascal Tang on Vimeo.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook