Potencijalno povijesna oluja Juno koja je zahvatila sjeveroistok SAD-a natjerala je mnoge Amerikance da ostanu u svojim domovima. Ulice New Yorka, grada koji nikad ne spava, jutros su bile napuštene, škole zatvorene, a zabranjen je promet svim vozilima koja nisu dio hitnih službi.
Stiže oluja koja bi mogla utjecati na živote 60 milijuna ljudi!
Dok očekuju najavljenih 90 centimetara snijega mnogi vrijeme provode na internetu. Oluja tako već ima svoj hashtag na Twitteru - #Snowmageddon2015 mnogi su iskoristili za dijeljenje informacija, ali i frustracija.
A američke kompanije u hashtagu vide priliku za zaradu i reklamu. Ponudili su svoje proizvode koji su, eto, odličan izbor u ovakvim uvjetima.
Jedan od tih proizvoda je Mercedes Benzov terenac koji se izvrsno probija kroz snijeg - barem u videu koji su objavili. 'Konja za trku' ima i softverska kompanija Citrix koja nudi program koji omogućava rad od doma.
'Pripremite se za vremensku nepogodu koja će biti gora od onoga što smo dosad znali viđati'
Prodavač digitalnih knjiga eBookRomance predlaže uživanje u ljubavnom romanu, a restoran Popeyes Chicken hashtag je iskoristio da za zagrijavanje na hladnoći predloži svoju začinjenu piletinu.
I oni su samo dio onih koji su ovaj, ali i ostale hashtagove vezane za oluju pretvorili u odličan marketinški alat.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook