"Svaki sustav financiranja mora poštovati Ugovor o Europskoj uniji, odnosno s tim želim reći da se ne bi trebalo kažnjavati ljude koji povremeno koriste auto-cestu u odnosu na one koju ju koriste svaki dan. Sve dok nema diskriminacije nema problema", izjavila je Kaluyzinska.
Slovenija je najavila da 1. srpnja namjerava uvesti cjelogodišnje vinjete za vožnju na autocestama po cijeni od 55 eura za koje se računa da će ih kupovati domaći vozači, dok bi vozači u tranzitu morali kupovati polugodišnje po cijeni od 35 eura, jer vinjete za kraća razdoblja nisu predviđene.
Ljubljanski dnevni list "Dnevnik u petak je objavio je da je Europska komisija privremeno je zaustavila sufinanciranje izgradnje slovenskih autocesta dok se ne razjasni situacija oko uvođenja naplate cestarina preko vinjeta.
Glasgovornica Kaluzynska je opovrgnula navode iz "Dnevnika" kazavši da Komisija "nije stopirala ni suspendirala nikakav novac, jer iz Slovenije još nismo ni dobili nikakav projekt koji bismo mogli stopirati".
Prema srednjoročnom financijskom planu EU-a Slovenija bi trebala u razdoblju 2005.-2013. dobiti ukupno 256 milijuna eura za svoje ceste iz europskih kohezijskih fondova, od čega 28 milijuna u ovoj i 58 milijuna u sljedećoj godini.