Proizvođač rublja iskoristio priliku

Skandal u reklami: 'Ruperte, zašto prisluškivati kad možemo i gledati?'

Slika nije dostupna
Da se željezo kuje dok je vruće pokazao je njemački proizvođač rublja iskoristivši za kampanju oglašavanja svoje nove linije donjeg rublja skandal prisluškivanja mobitela koji je uzdrmao Veliku Britaniju.

Reklamni plakati s fotografijama djevojaka u vrlo seksi donjem rublju popraćene su aluzijama na News of the World, na vlasnika toga sada već ugašenog tabloida Ruperta Murdocha, njegova sina Jamesa i ozloglašenu bivšu glavnu urednicu Rebeku Brooks.

'Ruperte, zašto prisluškivati kad možemo i gledati?', 'Hej James, baci pogled na naše male tajne!' i 'Evo vruće teme za tebe Rebeka', reklamni su slogani osvanuli uz logo tabloida News of the World preinačen u 'World of Blush'. (Hina)