Tržište je džungla, a ovogodišnja Branding konferencija otkriva postoje li u džungli pravila i kako postati njen kralj.
"Brand New Jungle" slogan je koji šalje jasnu poruku da je zbog globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, s pravilima koja se stalno mijenjaju.
Ovogodišnja konferencija inspirirana je činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.
Branding konferencija je od ove godine i službeni partner "Cannes Lions International Festival of Creativity".
Vodeći svjetski događaj, u području kreativnosti i komunikacija, održava se svakog lipnja u Cannesu, još od 1954. godine. Kroz ovo partnerstvo Branding konferencija dogovorila je i vrhunsko predavanje predstavnika Cannes Lions, čime organizatori potvrđuju najavu najjačeg programa do sada.
Više informacija o konferenciji i Early Bird prijavama: www.branding.ba.