BRAND NEW JUNGLE

Tržište je džungla, a sedma Branding konferencija otkriva kako postati njen kralj

Slika nije dostupna
Sedma Branding konferencija, pod sloganom "Brand New Jungle", održat će se 2. lipnja u Domu mladih u Sarajevu, u organizaciji agencije Via Media.

Tržište je džungla, a ovogodišnja Branding konferencija otkriva postoje li u džungli pravila i kako postati njen kralj.

"Brand New Jungle" slogan je koji šalje jasnu poruku da je zbog globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, s pravilima koja se stalno mijenjaju.

Ovogodišnja konferencija inspirirana je činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.

Branding konferencija je od ove godine i službeni partner "Cannes Lions International Festival of Creativity".

Vodeći svjetski događaj, u području kreativnosti i komunikacija, održava se svakog lipnja u Cannesu, još od 1954. godine. Kroz ovo partnerstvo Branding konferencija dogovorila je i vrhunsko predavanje predstavnika Cannes Lions, čime organizatori potvrđuju najavu najjačeg programa do sada.

Više informacija o konferenciji i Early Bird prijavama: www.branding.ba.