Testiranje Burlaka započelo je na obalama Karskog mora koje je dio Arktičkog oceana koji se nalazi sjeverno od Sibira.
Idejni tvorac i konstruktor je inženjer Aleksej Makarov iz Ekaterinburga koji 2018. godine planira ekspediciju preko cijele površine Arktika i to uz pomoć svog novog stroja. Makarova je inspirirala ekspedicija avanturista Vasilija Elagina koji je 2009. godine prvi amfibijskim vozilom stigao na Sjeverni pol. No, Jelagin i njegova ekipa svoja su vozila morali ostaviti na Sjevernom polu i evakuirani su helikopterima.
Makarov je odlučio napraviti bolji model i ekspediciju izvesti do kraja, uključujući i povratak kući u istom vozilu, bez dodatnog dopremanja hrane i vode zračnim putem.
Burlak je napravljen kao i BTR-60, prvi sovjetski oklopni transporter 8x8 konfiguracije. No, ruski vojni transporter pored Burlaka izgleda kao 'mlađi brat'. Gotovo 7 metara dugačko vozilo i široko gotovo 3 metra teško je 4 tone, a težina je raspoređena na 6 kotača promjera visine čovjeka - 1,75 metara.
Važno je napomenuti da, ako dođe do kvara on se može sanirati iznutra. To nije zanemariva činjenica s obzirom da se temperature na Sjevernom polu kreću i do -50 stupnjeva Celzijusa.
Burlak ima i veliki propeler uz pomoć kojeg mu je olakšano kretanje između santi leda. No, najviše će vas iznenaditi unutrašnjost - u prostranom salonu nalaze se 4 kreveta, kuhinja, umivaonik i - tuš. Unutrašnjost je obložena izolacijskim materijalom i sintetičkim filcom koji održavaju toplinu unutar vozila a karoserija je zaštićena aluminijem debljine jedan milimetar.