'U središtu smo kontrole na MC 252#001 i pronašli smo zaglavljenu pipu. Donosimo opremu kako bi počeli s radovima popravka', poručio je Scherie Douglas, savjetnik u British Petroleumu, odgovornom inženjeru u američki ured energetike u službenom emailu 10. ožujka ove godine, piše CNN.
U emailu koji je tada uslijedio inženjer Frank Patton izvijestio je kako tvrtka želi popraviti sporni zatvarač prije nego što dođe do testiranja te kako žele otkloniti sve moguće rizične situacije jer se radi o vijku koji zatvara glavna vrata ukoliko dođe do opasnosti od istjecanja nafte. 'Bilo bi nam puno ugodnije da dovedemo u red jedan od dva vijka kako bi s punom sigurnošću mogli provesti testiranje', stoji u mailu.
Frank Patton je British Petroleumu napisao kako se sigurnosna testiranja više ne mogu provoditi u uvjetima u kojima je to predviđeno, a kompanija je od Davida Trocquet, glavnog inženjera, dobila pismo u kojem se svi daljnji radovi odgađaju. Trocquet je naredio da se jedino provjeri je li cementni zatvarač u redu, vidi se iz otkrivenih dokumenata iz kojeg se ne razumije do kada je predviđeno odgađanje radova.
>> Napori BP-a i dalje neuspješni, nafta curi
Tony Hayward, izvršni direktor British Petroleum, rekao je kako žali i kako se ispričava stanovnicima meksičkog zaljeva zbog naftne mrlje koja im je prouzročila probleme. Satima nakon što je British Petrolem bezuspješno pokušavao blatom zaustaviti curenje nafte, vrh tvrtke odlučio je ispričati se stanovništvu. Dodali su kako usprkos neuspjehu kompanija ima nove ideje kojima će pokušati zaustaviti ekološku katastrofu, iako je nafta već došla do dijelova močvara, piše Fox10tv.