"U zrakoplovu su bila još četiri padobranca iz Austrije. Pripremali smo se za predstojeći 29. Ptujski padobranski pokal. Samo nekoliko minuta nakon polijetanja, za dlaku smo izbjegli tragediju", rekao je Siniša koji iza sebe ima 1.944 skoka.
U jednom trenutku je, dodaje, baš kao u filmu, motor prestao raditi, a elisa je stala.
"U zrakoplovu je nastala panika. Pilot je bezuspješno pokušavao ručnom pumpom ubrizgati gorivo u potpuno mrtav motor. Na skakanje nismo smjeli ni pomisliti, jer to ne bismo preživjeli", kaže Siniša, koji je u jednom trenutku, kada je već pomislio da izlaza nema, čuo pilota kako na slovenskom jeziku obavještava kontrolu leta da će prisilno sletjeti. Istovremeno je na njemačkom jeziku smirivao padobrance.
"Samo nekoliko sekundi nakon toga osjetio sam kako zrakoplov tone u bezdan velikom brzinom. "Cesna" je pala na zemlju između željezničke pruge i vrlo prometne ceste i završila u polju kukuruza. Ležao sam na desnom ramenu s glavom prema dolje i nogama prema gore. Ali bio sam živ", kaže iskusni padobranac, koji je prošao s nagnječenim rebrima i manjim ozljedama.
Pilot je imao manje sreće. Zbrinut je u ptujskoj bolnici, dok su austrijski padobranci, zajedno s Vujakovićem, dan nakon liječničkog pregleda ipak skakali na padobranskom kupu.