Privremeni hrvatski otok plovi na Temzi ispod Tower Bridgea i sve je spremno za predstavljanje novog turističkog koncepta 'Hrvatska puna života'.
Kako bi novi koncept privukao međunarodnu pažnju izdvojeno je gotovo 4,5 milijuna kuna za predstavljanje u Londonu.
Ministar Darko Lorencin: 2015. je najuspješnija turistička godina dosad
Tržište Velike Britanije za hrvatski turizam iznimno je važno. 387 000 Britanaca u prvih 8 mjeseci posjetilo je Hrvatsku, što je porast od 15 posto u odnosu na prošlu godinu, Britanci Hrvatsku vole zbog bogate kulturne baštine, povijeti, raznih turističkih događanja i festivala.
Kampanja novog koncepta hrvatska puna života po ostalim stranim tržistima kreće od 5 listopada. Od predstavljanja u Londonu puno se očekuje.
Što Britanci misle o Hrvatskoj i zbog čega je vole posjećivati, pogledajte u VIDEU.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook