Ravna i prazna cesta vrlo često 'povuče' na bržu vožnju te je jedan od mnogih izazova s kojima se vozači suočavaju svakodnevno. Takvim se iskušenjima najteže odupiru mladi vozači – vozači u dobi od 16 do 24 godine, budući su to godine u kojima mlade osobe sazrijevaju, mijenjaju i formiraju se kao ličnosti.
Nažalost, ponekad se ta previranja u prometu iskazuju na vrlo opasan način.
Najčešći način ponašanja mladih u prometu jest prebrza vožnja te vožnja neprilagođena uvjetima na cesti.
Prošle su godine zbog prebrze vožnje živote izgubile 303 osobe! Brojka je zaista zastrašujuća i zaslužuje da je svaki sudionik u prometu doživi kao opomenu.
Osim prebrze vožnje, drugi rizični faktor koji je u populaciji mladih vrlo zastupljen jest vožnja pod utjecajem alkohola i droga. Samo je prošle godine u prometnim nesrećama koje su se dogodile zbog utjecaja alkohola ili droga, poginulo 149 osoba!
Konzumirati alkohol s društvom nekima znači biti 'cool' i u trendu, ali navedene ogromne brojke sigurno će i takve osobe dodatno opomenuti da ne sjedaju za volan kada piju.
Svi ovi podaci, ali i obilje drugih zanimljivih materijala, koji su prezentirani na način privlačan mladim vozačima, možete pronaći na micrositeu po nazivom Najgori suvozač.
Microsite je kreiran u sklopu promidžbene kampanje Brzina, alkohol i droga najgori su suvozači te predstavlja jednu od akcija promocije sigurnosti u prometu, a koje se provode kroz Nacionalni program sigurnosti u prometu.
Također, microsite je posebno zanimljiv i zbog Kviza znanja i motoričkih sposobnosti te igrice putem koje, do kraja ovog mjeseca, možete osvojiti i prigodnu nagradu – alkotester!
Kao dio internet kampanje osnovana je i Facebook grupa pod nazivom Brzina, alkohol i droga najgori su suvozači!.
Grupa iz dana u dan broji sve više članova, što pokazuje kako mladi postaju sve više svjesni opasnosti koje proizlaze zbog nepoštivanja prometnih pravila i propisa.
Osim navedenih akcija na internetu, kampanja je prisutna i na medijima masovne komunikacije. Na televiziji i radiju emitiraju se spotovi kojima se potiče i apelira, prvenstveno na mlade vozače, na sigurniju vožnju kako ne bi u suprotnome nekom svome najbližem prouzročili veliku tugu.