Dosad je na kopno prebačeno 30 tijela žrtava, 16 od kojih su još u utorak na kopno prebačeni zrakoplovom, a dvoje vojnim helikopterima. U međuvremenu, francuska nuklearna podmornica nastavlja potragu za crnim kutijama francuskog zrakoplova, a plan je da dnevno pretraži područje od 35 kvadratnih kilometara, ne bi li uspjela sonarom uhvatiti signal obaju crnih kutija, s dna Atlantskog oceana.
Ukoliko crne kutije budu locirane, iz nuklearne podmornice upravljat će mini podmornicom Nautile, koja je sličnu ulogu imala i u potrazi za Titanicom. Ipak, glasnogovornik francuske vojske Christophe Prazuck, nije izrazio prevelik optimizam i nadu u pronalazak crnih kutija. Utrka s vremenom počela je prije 11 dana, a potraga nema nikakav opipljiv trag, koji bi ih pravilno usmjerio u pretraživanju dna oceana.
>> Sumnja se da su Airbus srušili teroristi
Generalni direktor Air France-KLM-a Pierre-Henri Gourgeon je izjavio u četvrtak da 'nije uvjeren' da su mjerači brzine uzrok nesreće Airbusa Air France 1. lipnja, i potvrdio da se oni ubrzano mijenjaju na zrakoplovima A330/A340.
'Ubrzali smo taj program jer znamo da je u toj nesreći postojao problem mjerenja brzine', izjavio je Gourgeon. Na kritike o netransparentnosti komunikacija Air Francea nakon nesreće, povišenim tonom je rekao da 'nije uvjeren da su mjerači brzine uzrok nesreće i zato nema razloga dati priopćenje'. Pod pritiskom pilota uprava im je odobrila zamjenu mjerača brzine u zrakoplovima tipa A330 i A340 u sljedećih nekoliko dana, izvijestio je u utorak SNPL, većinski sindikat Air Francea.
Inače, spasioci su do sada pronašli 41 tijelo putnika i članova posade poginulih u padu Airbusa. Prekjučer je pronađen i velik dio repa zrakoplova, što je za spasioce značajno, jer oni na osnovu tog pretpostavljaju da im to sužava širinu potrage za nestalim crnim kutijama. To područje trebala bi dubinski 'pročešljati' i francuska nuklearna podmornica Emeraude te ratni brod koji ima robotske podmornice.