Dva izvora rekla su za Reuters da je neidentificirani zrakoplov - za koji istražitelji vjeruju da je nestali zrakoplov na letu MH370 - letio na ruti između dvije navigacijske točke kad je zadnji put primjećen na vojnom radaru nedaleko od sjeverozapadne obale Malezije. Ti podaci sugeriraju da je tu rutu namjerno izabrao netko tko je školovani pilot.
Posljednji zabilježeni podatak sugerira da je zrakoplov Malaysia Airlinesa letio prema Andamanima, lancu indijskih otočića koji se proteže između Andamanskog mora i Bengalskog zaljeva.
Navigacijske točke su referentne točke u fizičkom prostoru kojima se služe piloti kako bi lakše letjeli duž utvrđenih zračnih koridora.
Sateliti zabilježili signal nestalog aviona!
Treći izvor blizak istrazi rekao je da se istražitelji sada fokusiraju na teoriju da je netko namjerno skrenuo zrakoplov s planirane rute između Kuala Lumpura i Pekinga.
"Možemo reći da istražujemo moguću sabotažu, a otmica je još uvijek jedna od mogućnosti", rekao je izvor, visoki malezijski politički dužnosnik.
Sva tri izvora odbila su biti imenovana zbog osjetljivosti istrage te zbog toga što nisu ovlaštena za davanje izjava.
Malezijska policija ranije je objavila da istražuje je li netko od putnika ili posade imao osobne ili psihološke probleme koji bi mogli baciti novo svjetlo na istragu, kao i da istražuje mogućnosti sabotaže, otmice ili mehaničkog kvara.
Izjave trojice neimenovanih izvora prva su jasna indicija da se istraga o nestanku Boeinga 777 s 239 putnika i članova posade fokusira na uzrok koji nije obična nesreća, odnosno da se radi o kriminalnoj aktivnosti.
Izvori su kazali da se, zbog novih dokaza, međunarodna potraga sada usmjerava na područje Andamanskog mora i Indijskog oceana.
Zrakoplov Malaysia Airlinesa Boeing 777 s 227 putnika i 12 članova posade nestao je 8. ožujka na putu iz Kuala Lumpura prema Pekingu nešto više od sat vremena nakon uzlijetanja. (Hina)
Najnoviji podaci pokazuju kako je zabilježeno podrhtavanje morskog tla pokraj granice Malezije i Vijetnama, sat i pol nakon što je zrakoplov Boeing B777-200 kompanije Malaysia Airlines nestao s radara.
'Podrhtavanje morskog tla dogodilo se 8. ožujka u 2.55 sati. To je sat i pol nakon što se izgubio kontakt sa zrakoplovom.
Ukoliko je zrakoplov pao u more, onda ovo snažno podrhtavanje pokazuje kako je nesreća katastrofalnih razmjera', stoji u izvješću istraživača s kineskog sveučilišta koje prenosi NBC News.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook