Velik je kao zgrada. Costa Concordia ima 17 katova, 1512 kabina i otprilike je dug kao tri nogometna igrališta. Spasitelji očajnički pokušavaju naći preživjele.
'Gdje bi se još mogli naći zarobljeni preživjeli putnici broda?', pita se šef spasitelja Cosimo Pulito. Putnici su u kabinama mogli preživjeti isključivo zahvaljujući minibarovima, koji bi ih spasili od potpune dehidracije.
'Spašavanje je opasno koliko je i komplicirano', dodaje Pulito. 'Do pojedinih kabina je put toliko zakrčen, da prvo kamerama provjeravamo ima li preživjelih. Mnoge je zarobio brodski namještaj, a i to što se brodska vrata otvaraju prema unutra, čini posao još težim', kazao je.
Četiristo je kabina još uvijek iznad vode, a među njima su 154 kabina bez prozora i dosad nisu bile dostupne. 310 ih je dosad pretraženo - bez uspjeha.
Još se 90 kabina mora pretražiti, a spasitelji to do nedjelje planiraju odraditi. Tad će biti točno 16 dana otkako je Costa Concordia, s ukrcanih 4200 ljudi, počela tonuti. Tad više neće biti nade da postoje preživjeli.
Svakom će putniku brodar Coste Concordije isplatiti odštetu od 11 tisuća eura i putne troškove u iznosu od tri tisuće eura. Obvezuju se to učiniti u roku od sedam dana.