Samo jedan preživjeli

Pad zrakoplova izazvao krokodil?! Poginulo 19 osoba

Slika nije dostupna
Misteriozan pad zrakoplova u Kongu već četiri godine predstavlja zagonetku za istražitelje, a čini se da će tako ostati i ubuduće.

Putnički zrakoplov s 20 putnika i članova posade srušio se 25. kolovoza 2010. godine na letu između Kinšase i Bandundua, a istraga od tada nije uspjela dovesti do bilo kakvog konkretnog zaključka što se dogodilo sa zrakoplovom. U nesreći je poginulo 19 osoba.

Istražni sud u Glouchesteru u Velikoj Britaniji čuo je i nove dokaze o tome da je zrakoplov možda srušio krokodil koji je pobjegao iz mjesta za prtljagu u putničku kabinu, nakon čega je u zrakoplovu nastala panika. Putnici su, prema izjavi jedinog preživjelog u toj zrakoplovnoj nesreći, svi nahrupili u prednji dio zrakoplova, koji je zbog toga postao nestabilan i pao.

U usnoj šupljini krokodila pronađeni ljudski ostaci

Slučaj se istražuje na sudu u Velikoj Britaniji jer je kopilot tog zrakoplova bio Britanac Chris Wilson (39), koji je poginuo u nesreći. Njegov otac je putem emaila sudu dao izjavu o svjedočanstvu jedinog preživjelog putnika te tvrdi da mu je tu priču rekao prvotni istražitelj, kojem je preživjeli putnik sam prišao i rekao mu za krokodila, prenosi Telegraph. Navodno postoji i video snimka u kojoj se krokodila vadi iz olupine zrakoplova nakon nesreće, ali ona nije predočena sudu.

Wilson je 2010. otišao u Kongo kako bi postao pilot i ispunio svoj san. Dao je otkaz u britanskoj aviokompaniji te počeo letjeti za tvrtku Filair. Ubrzo je shvatio da vlasnik te aviokompanije, koji je i sam bio pilot, zapravo nema osnovne pilotske vještine te ne zna čitati instrumente. Brat poginulog kopilota rekao je na sudu da mu je Chris često znao pričati da ne zna kako je vlasnik te aviokompanije još uvijek živ obzirom na katastrofalne pilotske sposobnosti.

U njegovom zrakoplovu putnici bi se ponašali neodgovorno i hodali bi po zrakoplovu, stajali prilikom polijetanja i slijetanja i generalno kršili sve sigurnosne propise.

Najgora stvar je što i četiri godine nakon nesreće nitko ne zna što je snimila crna kutija, a u međuvremenu se pojavila i teorija o sabotaži zrakoplova od strane konkurentskih aviokompanija.

Svi predočeni dokazi su kontradiktorni i slabo potkrepljivi. Sve s čim istraga nakon četiri godine raspolaže zapravo su mogući uzroci, a ne vjerojatni uzroci nesreće.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook