Uključujući i internet portale

Konačan udarac tisku: Sve više oglašivača reklamira se isključivo na televiziji

Slika nije dostupna
Oglašavanje i ulaganje u oglašavanje na televiziji iz godine u godinu raste i poprima neslućene razmjere.

Čak je i internetski div Google uložio na stotine milijuna dolara u oglašavanje. Podaci iz Velike Britanije, primjerice, govore o porastu prihoda od reklamnog oglašavanja na televizijama za 2,2 posto i zaradi od 4,36 milijardi funti na oglašavanju u prošloj godini, prenosi Guardian.

>> Gledatelji rekli svoje: Nova TV je najbolja! Hvala vam!

'Snaga linearnog ulaganja u TV oglašavanje, odražava rekordnu gledanost komercijalnih televizija te priznanje oglašivača sposobnosti televizije u kreiranju poslovnog profita', istaknula je Tess Alps, izvršna direktorica marketinške tvrtke Thinkbox.

Google, koji inače nije sklon tv oglašavanju, prošle je godine samo u Velikoj Britaniji potrošio 22,5 milijuna funti za oglašavanje po svim medijima, od čega je 5,2 milijuna otpalo samo na televizijsko oglašavanje.

Gledano po sektorima, na oglašavanje u Britaniji najviše troše telekomunikacijske kompanije, s udjelom od 28,8 posto na tom tržištu, a slijede ih tvrtke koje se bave putovanjima i transportom, koje su zauzele 27 posto tog tržišta.

Isto tako, u televizijsko oglašavanje uključili su se i web portali pa je i njihov udio na tržištu oglašivača porastao za 21,5 posto.

Navedena marketinška tvrtka Thinkbox, u svojem je godišnjem izvješću istaknula kako gledatelji u Velikoj Britaniji dnevno provedu pred malim ekranom četiri sata i dvije minute. Svaki od njih dnevno pogleda čak 47 reklamnih poruka.

Povezane teme