Sretnici se okoristili

Koji promašaj: Zbog greške u reklami besplatno podijelili 3.000 piva

Slika nije dostupna
Da reklama povećava prodaju poznata je stvar, no, jednom belgijskom trgovačkom lancu dogodilo se nešto upravo suprotno.

Supermarket je na svojoj službenoj stranici objavio promotivnu akciju koja je trajala četiri dana. Na sniženju su ponudili jednu marku piva i to po cijeni umanjenoj za 2,49 eura po boci. No, problem je bio u tome što je to i inače cijena piva pa su ga ovom akcijom zapravo ponudili besplatno.

>> Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.

Iz supermarketa tvrde da je došlo do informatičke greške te da su zaustavili akciju čim su shvatili što se dogodilo. Ipak, priznaju pogrešku i isporučit će svima naručeno pivo. Besplatno pivo naručilo je 3.000 ljudi, a najviše boca, njih 1.000, naručilo je jedno studentsko udruženje, piše B92.

Zbog ove greške supermarket će izgubiti najmanje 7.470 eura, kolika je cijena svih naručenih boca tijekom propale akcije.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.