Projekt podrazumjeva ukrcavanje automobila na vlakove, koji će putovati brzinom od 220 kilometara na sat, kroz 123 kilometara dug tunel, koji će povezivati Dalian u provinciji Liaoning i Jenatai u provinciji Shandung, u regiji podložnoj potresima, rekao je za AFP jedan od stručnjaka uključenih u projekt.
Prihodi dovoljni za održavanje, a mještani Zabiokovlja i dalje plaćaju skupu tunelarinu!
"Očekuje se da će tunel biti završen u okviru petogodišnjeg plana za period od 2016. do 2020.", rekao je Wang Mengshu, stručnjak za tunele i željeznice u Kineskoj građevinskoj akademiji, koji radi na projektu od 2012. godine.
Kineski list China Daily piše da će nacrt tog mamutskog projekta biti predan Državnom savjetu u travnju. Wang je poručio da će tunel skratiti putovanje između dva grada, trenutno udaljena 1.400 km kopnenim putem, na svega 40 minuta.
Taj tunel će premašiti zajedničku dužinu dva najduža takva tunela u svijetu, japanskog Seikan tunela, koji povezuje otoke Honshu i Hokaido i Eurotunela, koji povezuje Veliku Britaniju i Francusku.
Kineska prometna infrastruktura ubrzano se razvija posljednjih godina, pogotovo mreža brzih željeznica, koja je osnovana tek 2007., ali je u rekordnom roku postala najveća u svijetu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook