Novi vodič za učitelje kojeg je objavila Kanadska komisija za ljudska prava, prošlog tjedna, daje upute kanadskim učiteljima kako da se aktivno bore sa stavovima i komentarima koje učenici mogu čuti u tonu islamofobije, piše Arutz Sheva.
Novi vodič naziva 'Pomoć učenicima da se nose s traumom povezanom s geopolitičkim nasiljem i islamofobijom', napisan je u suradnji Nacionalnog vijeća kanadskih muslimana i Islamskim društvenim udruženjem.
Svrha novog vodiča je 'pomoć kanadskim učiteljima da bolje razumiju i omoguće podršku studentima koji žive s posljedicama geografskog nasilja i islamofobije' te da 'stvore sigurniji i inkluzivnij i prostor za kanadske muslimanske učenike', stoji u vodiču.
U vodiču su muslimani opisani kao žrtve terorizma koji se odvija u cijelom svijetu te se osuđuju medije za opisivanje muslimana u negativnom kontekstu, nazivajući islamofobiju 'oblikom samonametnute cenzure na slobodu izražavanja koja se bavi geopolitičkim temama'.
Što se prakse tiče, novi vodič upućuje učitelje da 'osiguraju prostor za muslimanske učenike da sa svojim kolegama razgovaraju o svojoj religiji i o svojim osjećajima oko svjetskih događaja koji utječu na njih', kao i to da ih 'tijekom predavanja odvode na izlete u razne džamije, kako bi pomogli u razbijanju stereotipa i pogrešnih informacija oko islama'.