Lutke u izlozima trgovina nimalo ne nalikuju stvarnim ženama, ali njihov nerealan izgled postao je toliko uobičajen da ne izaziva nikakve reakcije. Ali kada te lutke počnu nalikovati pravim ženama nastane pravi kaos. Prolaznici, ali i korisnici Twittera itekako su primijetili lutke postavljene u izlogu jednog američkog modnog lanca koje imaju - stidne dlake.
Njujorške lutke na sebi imaju bijelo donje rublje ispod kojeg se naziru - dlake. A te dlake bile su dovoljne da prolaznici zastanu, uslikaju ih i onda o njima raspravljaju na društvenim mrežama. Mnogi su šokirani. Vlasnik lanca uspješno je iskoristio ljudsku anatomiju kako bi privukao pozornost na svoj izlog. Međutim, donje rublje ostalo je u drugom planu. Stidne dlake su te koje ostavljaju dojam.
Nećete vjerovati tko vas špijunira u trgovinama!
Vizualna menadžerica Dee Myles nije zaslužna za ovu ideju, ali za Observer je rekla kako ju podržava. 'Važno je imati ovakve slučajeve koji će potaknuti znatiželju i razgovor o tome što smatramo lijepim i seksi', objasnila je.
Iz lanca American Apparel poručuju kako se ponosni jer su tvrtka koja slavi prirodnu ljepotu. 'Dodavanjem dlaka željeli smo potaknuti raspravu o društveno uvjetovanom pojmu ženske ljepote i zašto se toliko šokiramo kada se pravila naruše', poručili su.
Neki su na njihov izlog reagirali pozitivno, drugi su bili zgroženi. Depilacija 'bikini zone' postala je toliko uobičajena, da se smatra higijenskom potrebom, a upravo to su naglasile i neke komentatorice na društvenim mrežama.
Po svemu sudeći, ovaj izlog vjerojatno će proći dug i trnovit put na putu do trenutka u kojem stidne dlake neće privlačiti pozornost kao što je danas ne privlače nerealno mršave lutke.
Inače, lanac ne privlači prvi put pozornost na 'neobičan način'. U listopadu su lansirali majicu na kojoj je bio crtež vagine za vrijeme menstruacije.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook