Očekuje se kako će Uprava JAL-a zatražiti zaštitu od potraživanja kredita, dok će istovremeno krenuti u plan rekonstrukcije tvrtke, uz potporu japanske vlade, prenosi agencija AP. Trenutno, ta je tvrtka gotovo bezvrijedna, u odnosu na dug, a slikovito rečeno, njezina vrijednost iznosi otprilike koliko i tržišna cijena jednog Boeinga 787, odnosno 150 milijuna dolara.
Rekonstrukcija tvrtke značit će i otkaz trećini zaposlenih, odnosno 15,600 ljudi ostat će bez posla, a istodobno će se smanjiti i broj letova te kompanije, čija flota se sastoji od čak 279 zrakoplova. Ukupan promet te kompanije, uključujući domaće i strane putnike, iznosio je prošle godine 42,9 milijuna putnika, no kompanija je poslovala s gubitkom od 1,8 posto nacionalnog prometa u odnosu na 2008. godinu te s čak 12,4 posto međunarodnog prometa u odnosu na isto razdoblje.