Zabave su započele kao eksperimentalne pokušaj pronalaska partnera koji je organizirala udruga 'Kalifornijske žene umorne od online upoznavanja'. Korijene za ovakvu ideju možemo naći i u znanosti. Naime, znanstvenici su došli do otkrića kako ljudi koriste miris pri odabiru svog partnera.
U jednoj umjetničkoj galeriji organizatori su na stolove postavili majice, zapakirane u plastične vrećice. Posjetitelji su otvarali vrećice i mirisali majice u nadi da će po mirisu prepoznati svog idealnog partnera. Sve majice su bile označene brojevima kako bi se parovi što lakše spojili. Kada su posjetitelji našli majicu čiji im se miris sviđa, prišao im je fotograf i uslikao ih kako drže majicu označenu brojem. Slika se nakon toga prikazala na video zidu u galeriji kako bi vlasnik majice mogao prići osobi koja je odabrala njegov miris.
>> Uskoro osobni miris kao način identifikacije?!
Judith Prays, web programerka, rekla je kako je došla na ideju za ovakve 'feromonske zabave' nakon neuspjeha u online pronalasku partnera. Sve je počelo kao eksperiment. Prays je zamolila svojih 40 prijatelja da spavaju tri dana u jednoj majici, stave je u plastićnu vrećicu, zamrznu i donesu na zabavu. Vrećice s muškim majicama bile su označene s plavim brojevima, a ženske s rozim.
Zabava je bila pravi hit i rezultirala je spajanjem više od polovice posjetitelja. Prays planira ovakve zabave organizirati i u drugim gradovima, kako bi što više samaca pronašlo svoje srodne duše.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.