"Ikein katalog ima fenomenalnu, 70 godina dugu tradiciju. Odlučili smo okrenuti stranicu i reći zbogom katalogu. U budućnost gledamo s uzbuđenjem", objavili su između ostalog na Twitteru.
Pogledaj na Twitteru
U priopćenju tvrtka navodi kako je ovaj korak za njih emotivan, ali racionalan.
"Navike korisnika su se promijenile. Ikea već pojačano ulaže u digitalni sektor, dok interes za publikaciju pada", kažu i dodaju kako je prošle godine online prodaja njihovih proizvoda diljem svijeta narasla 45 posto.
Ujesen iduće godine planiraju knjigu posvećenu katalozima koja će biti dostupna u trgovinama.
Prvi katalog izdan je 1951. godine, a 2000., osim tiskanog, prvi put postoji i digitalno izdanje. Vrhunac su dostigli 2016. kada je tiskano 200 milijuna primjeraka u 69 verzija, na 32 jezika i za 50 tržišta.
Na stranici podružnice u Hrvatskoj piše kako se katalog za 2021. može preuzeti u trgovini.