Napuhani rezultati

Facebook precijenio vrijeme gledanja videa

Slika nije dostupna
Jedan od oglašivača sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.

Facebook je precijenio koliko su korisnici prosječno provodili vremena gledajući videa, priznali su, prenosi BBC.  Jedan oglašivač tako sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.

Analitika Facebooka važan je alat za oglašivače koji ih koriste kako bi shvatili koliko se njihov video sadržaj gleda.

Iz društvene mreže poručili su da je pogreška ispravljena. A ta pogreška utjecala je na Facebook podatke koji su oglašivačima trebali ukazivati na to koliko su ljudi u prosjeku gledali video.

Međutim, mjerenje nije uključivalo gledatelje koji su videe gledali kraće od tri sekunde. Na taj način napuhano je prosječno vrijeme gledanja svakog videa.

Facebook je o pogrešci obavijestio priopćenjem u kojem su, među ostalim, naveli da je problem riješen i da neće utjecati na naplatu. Također, kažu da su o svemu obavijestili partnere.

Wall Street Journal citirao je agenciju za prodaju oglasnog prostora Publicis iz koje su poručili da je ova činjenica neprihvatljiva. U Publicisu smatraju da se ovime pokazala potreba za trećom stranom koja bi potvrđivala statistike prikupljene od strane Facebooka.

 

Povezane teme