U lipnju je Facebook posjetilo više od 132 milijuna ljudi, a MySpace oko 117,5 milijuna, ističe comScore.
Napori Facebooka da se prilagodi raznim jezicima i zemljama urodili su plodom, pa se taj portal uspio popeti na najviše mjesto na ljestvici popularnosti.
"Zahvaljujući sučelju koje je bolje prilagođeno lokalnim tržištima, portal se uspješnije nosi s konkurencijom, pa i vlada na nekim tržištima gdje je do prije godinu dana bio razmjerno manje prisutan", rekao je Jack Flanagan, dopredsjednik comScorea.
U Sjevernoj Americi Facebook ima 49 milijuna korisnika, ali i Europa brzo nadoknađuje svoje kašnjenje, ističe comScore. U Europi je Facebook u lipnju posjetilo 35,2 milijuna ljudi, što je više nego triput više naspram istog mjeseca lani.
U lipnju 2008. dvostruko veći broj posjetitelja imao je portal Hi5, a Orkut, Bebo i Friendster zabilježili su porast broja posjeta za više od 30 posto.