Godišnja nagrada dobiva se na temelju ukupne ocjene svih detalja - od čistoće zrakoplova, preko kvalitete hrane pa sve do zabave za vrijeme leta. Kompanija Emirates iz Dubaija, istu je nagradu osvojila 2001. godine te godinu dana kasnije, no od tada pa sve dosad nije se našla na vrhu, piše CNN.
Sada istu nagradu osvajaju treći puta, a Tim Clark, predsjednik kompanije, njihov povratak na tron objasnio je 'ekstremno napornim radom'. 'Imamo 200 zrakoplova i 18.000 kabinskog i osoblja na tlu', rekao ja Clark naglasivši da s toliko letjelica i osoblja nije lako operativno djelovati u smjeru vrhunske usluge. 'No zato naporno radiš kako bi ispunio očekivanja ljudi i nadaš se da ćeš uspjeti u tome', kaže Clark.
>> Putnici koji lete prvim razredom 9 PUTA ŠTETNIJI za okoliš od ostalih!?
Kompanija Emirates je također proglašena najboljom na Bliskom istoku, a osvojila je i treću nagradu za kompaniju s najboljim zabavnim sadržajima za vrijeme leta.
Najbolje kabinsko osoblje, pak, ima kompanija Cathay Pacific's, dok je Air Asia pobijedila u konkurenciji niskotarifnih avionskih kompanija. Japanska ANA dobila je nagradu za čistoću kabine.
Najbolju ekonomsku klasu ima kompanija Garuda Indonesia, a Premium Economy Class (klasu po usluzi između ekonomske i business klase) najbolja je u Air New Zeland. Najbolju business klasu ima Qatar Airways, a prvu klasu Etihad Airways. Najbolja hrana služi se u zrakoplovima kompanije Malaysia Airlines, za koju je zaslužan catering Satay Service.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook