Dio sustava za detekciju vjetra na Phuketu nije radio

Slika nije dostupna
Polovina sustava koji detektiraju potencijalno opasnu promjenu smjera i brzine vjetra nije radila u vrijeme kad se na otoku Phuketu srušio zrakoplov u kojem je poginulo 89 osoba, a ozlijeđena 41, službeno je objavljeno u utorak.

Let OG269 avioprijevoznika One-Two-Go sa 123 putnika i sedmero članova posade letio je u nedjelju iz Bangkoka u Phuket i pri slijetanju zbog vjetra i kiše promašio pistu, prepolovio se i zapalio.

Istražitelji kažu da je nagla promjena smjera ili snage vjetra jedan od mogućih uzroka nesreće.

- Tri od šest sustava za detekciju promjene niskog intenziteta nije tada radilo, rekao je Vuttichai Singhamanee, direktor za standarde leta u odjelu za avijaciju ministarstva prometa.

Prema Vuttichaijevim riječima, izostanak rada sustava koji rade na solarni pogon, a koji su u tome trenutku bili bez struje, mogao je otežati posao pilotu Ariefu Mulyadiju koji je ocjenjivao je li slijetanje sigurno.

Pilot je poginuo u nesreći, a neki dužnosnici ministarstva prometa već su ga optužili da je slijetao iako je iz kontrole leta bio upozoren na nagle promjene smjera i snage vjetra na aerodromu.