BP je kupio termin 'naftna mrlja' na Googleu i Yahoou kako bi upravljao svojim imidžem i izbjegao dostupnost kompletnom valu kritika. Sada kada korisnici interneta utipkaju u tražilicu 'naftna mrlja' (engl. oil spill) dovest će ih se na stranice 'Saznajte više o BP-ovoj pomoći ', prenosi Daily Mail. 'Kupili smo termine pretraživanja na tražilicama poput Googlea kako bi olakšali ljudima da se informiraju o našim naporima u zaljevu,' rekao je glasnogovornik BP-a.
>> Još se ne zna koliko nafte istječe iz bušotine
Ova ekološka katastrofa smanjila je popularnost i samom predsjedniku Baracku Obami. 69 posto Amerikanaca nije zadovoljno reakcijom na istjecanje nafte iz bušotine. Čelnik BP-a, Tony Hayward, pokupio je negativne kritike nakon izjava da će 'utjecaj na okoliš biti vrlo malen'. Podsjetimo, još uvijek je nepoznato koliko nafte istječe u zaljev, a upravo o tome ovisi koliku će globu BP morati platiti.