Prema informacijama Bombardiera, koje prenosi list 'Politiken', SAS je prekršio utvrđenu proceduru za vrijeme reparature stajnog trapa na letjelici koja je kratko nakon toga imala nezgodu pri slijetanju.
Mehaničari SAS-a su 22. listopada na kotač pod desnim krilom zrakoplova ugradili dio koji je predviđen za prednji kotač, prenosi 'Politiken'. Pet dana kasnije, ta je letjelica morala prinudno sletjeti u zračnu luku u Kopenhagenu.
SAS je poručio preko svoga glasnogovornika kako njegovi mehaničari uvijek poštuju naputke o servisiranju. Odbio je, međutim, pobliže komentirati navode u 'Politikenu' prije nego dansko istražno povjerenstvo dovrši izvješće o nezgodi.
SAS je nakon serije sličnih problema pri slijetanju povukao iz
prometa svih 27 zrakoplova tipa Dash 400 koji se nalaze u njezinoj floti. To je izazvalo otkazivanje brojnih letova.
Posljednja nezgoda sa zrakoplovom Dash 400 dogodila se krajem listopada u Austriji, kad je na zrakoplovu Austrian Airlinesa uoči polijetanja otkriven kvar na propeleru.