I prije početka gradnje autocesta kroz Hercegovinu stvarala je probleme. Mjesta Blagoj i Počitelj nedaleko od Mostara bila su sporna. 'Oni jednostavno ovu trasu koju su nacrtali, ovo ni najveći zločinci ne bi uradili', rekao je Nihad Jašarević. I trasa je tako promijenjena. U Vladi je prevagnuo glas bošnjakih ministara. Hrvatski zbog toga bojkotiraju, a bošnjački ih optužuju da su prodajom zemlje kraj prethodne trase milijune željeli staviti u džep. 'Ja mislim da je to vrhunac zlonamjernosti, znači kad nemaš argumenata onda to radi. Da sam zločest čovjek ja bih mogao postaviti kontra pitanje: je li to oni što hoće da se promijeni trasa, možda su oni pokupovali tamo', rekao je Vjekoslav Bevanda, hrvatski ministar financija FBiH.
IGH odbacuje navode
No, optužbe idu i na račun hrvatskog projektanta tvrtke IGH da je nezakonito projektirao trasu koridora 5C kako bi pogodovao tamošnjim političarima. 'Odbacujemo takve neutemeljene i neistinite navode. Nikakvog službenog prigovora od strane investitora nije bilo, a nije ga ni moglo biti, jer mi sve radimo u skladu s pravilima struke. Stručna gledišta smo spremni braniti u svakom pogledu, ali se nismo spremni upuštati u političko - medijske igre susjedne nam države', stoji u priopćenju. Kako bilo, promijenjena autocesta, prema odluci ministara, trebala bi ići istočnije od Neretve i zaobići naselja u kojima su većina Hrvati. Izmjena projekta, prema nekima, bit će i desetak milijuna skuplji posao, a i trajat će duže, barem dvije godine. Unatoč Vladinoj odluci, zadnju riječ će ipak imati federalni Parlament.