Znakovi za bicikliste bit će smješteni ispod semafora za aute na nekim križanjima, a pokazivat će kada bicikli mogu skrenuti desno ili ići naprijed čak i kada je autima crveno.
Ipak, biciklisti neće imati prioritet na cestama i morat će davati prednost pješacima i ostalim vozilima na cesti tamo gdje će to biti potrebno.
Tamo gdje neće biti znakova za bicikliste, morat će poštivati semafore za automobile ili će "zaraditi" kaznu.
Iz ureda pariške gradonačelnice Anne Hidalgo najavljeno je da će takav plan u potpunosti zaživjeti do kraja rujna.
[VIDEO] Volvo uskoro predstavlja novi sustav upozorenja na bicikliste u prometu
"Promjena bi trebala pomoći poboljšanju protoka biciklističkog prometa", stoji u priopćenju.
Testiranja iz 2012. pokazala su da potez da se biciklistima dopusti da se slobodnije kreću smanjuje šanse sudara s automobilima, uključujući nesreće uzrokovane mrtvim kutom.
Naime, Pariz tim potezom želi utrostručiti broj biciklističkih putovanja po gradu do 2020. te postići da ljudi rabe bicikle za 15 posto svih putovanja. Također, bit će izgrađena široka mreža biciklističkih staza te oko 10.000 novih parkirnih mjesta za bicikliste.
Pariz je u ožujku ograničio broj automobila na cestama zbog velikog zagađenja zraka, a restrikcijom su izuzeta električna ili hibridna vozila. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook