"Ja sam spreman žrtvovati se (u kupovini Alitalije), ali bi me optužili da imam interese. Mogao bih sudjelovati zajedno s drugima, a i moja djeca ne bi bila protiv", rekao je Berlusconi, te dodao kako bi operaciju kupovine Alitalije vodila talijanska kompanija Air One, te kako bi u financijskoj konstrukciji mogle sudjelovati i neke talijanske banke poput Bance Intesa. No, ta banka je odmah opovrgnula svoje zanimanje za kupovinu Alitalije.
Predsjednik kompanije Air France-KLM, Jean-Cyril Spinetta, objasnio je na konferenciji za novinare u Rimu cijeli plan kupovine Alitalije u kojoj bi otkaze dobilo oko 2.100 zaposlenih, te je najavio razgovore sa sindikatima, najvjerojatnije 25. ožujka. Alitalia bi trebala smanjiti broj zrakoplova sa sadašnjih 174 na 137, a Air France bi Alitaliji povećala kapital s milijardom eura.
Spinetta je iznio kako je 1997. dohodak kompanije Air France bio 8 milijardi eura, a Alitalije 5 milijardi, a u 2007. je dohodak Air France bez KLM-a iznosio 16 milijardi, a Alitalije 4 milijarde eura. Air France je mogao ulagati u razvitak, dok Alitalia nije jer je poslovala s gubitkom bez obzira na ukupni dohodak. Zbog toga je potrebno s rezovima ozdraviti talijansku kompaniju.
Sudbina Alitalije postala je predmetom rasprava u predizbornoj kampanji za parlamentarne izbore 13. travnja. Berlusconi optužuje vladu lijevog centra premijera Romana Prodija da želi prodati kompaniju strancima.