Promjene su moguće

KAMPANJA SLIJEPOG DJEČAKA URODILA PLODOM Australija izdala prvu taktilnu novčanicu

Slika nije dostupna
Australska savezna banka izdala je prvu taktilnu novčanicu nakon kampanje koju je pokrenuo slijepi dječak.

Prije tri godine, kada mu je bilo samo 12, Connor McLeod podnio je australskom povjerenstvu za ljudska prava tužbu za diskriminaciju i pokrenuo peticiju koju je potpisalo 56 tisuća ljudi.

Njegova je kampanja urodila plodom pa je savezna banka u četvrtak izdala novčanicu od pet dolara, prvu u najavljenoj seriji opipljivih novčanica koja će pomoći slijepima i slabovidnima da razlikuju novčanice različitih denominacija.

"Taktilni dio na novčanici od pet dolara je jedna izbočina uz duži rub novčanice", objavila je banka.

McLeod je došao na ideju kada je za Božić dobio novac kao poklon, ali nije mogao raspoznati o kojem se iznosu radi. (Hina)