Još ranije tijekom siječnja jedan je dužnosnik Pentagona, koji je zadužen za program A-10, rekao za nastojanja da se produži rok službe tim legendarnim američkim borbenim zrakoplovima kako se "to neće dogoditi". Od 280 zrakoplova A-10, njih 173 dobilo je "nova krila" i nastavit će s borbenim letovima i nakon 2030. godine.
Preostalih 110 prijetilo je groblje zrakoplova ako se ne pronađe neko novo rješenje, no američki Kongres nedavno je povećao financiranje nabavke novih zrakoplova, tako da je preostali dio spašen od odlaska na otpad.
Američko ratno zrakoplovstvo još od 1991. godine i prve invazije na Irak, odnosno rata u Perzijskom zaljevu, pokušava zamijeniti zrakoplove A-10, prvotno gurajući zrakoplove F-16 u njihovu ulogu, a u novije vrijeme pokušavajući tu istu ulogu namijeniti novim stealth zrakoplovima F-35A.
Ipak, popularnost "desetki" u američkoj javnosti i kod kopnenih snaga kojima su pružali podršku u Iraku i Afganistanu spasila je te ubojite veterane od prerane mirovine, piše Popular Mechanics.
Kritičari izvan vojnih krugova isto tako smatraju da F-35A uopće nije dobra zamjena za A-10 te da niti jedan drugi američki ratni zrakoplov nema vatrenu moć i performanse koje bi bile na razini ili iznad borbene razine tih zrakoplova.
F-35A, za početak, nema 30-milimetarski višecijevni top (GAU-8/A) za direktnu zračnu podršku snagama na kopnu, a nema ni izbliza dovoljno nosača za raznovrsno naoružanje, te u konačnici niti oklop i redudantne sustave koji drže taj zrakoplov u zraku i nakon pretrpljenih direktnih pogodaka i oštećenja.