Problem s vratima

Je li ovaj detalj imao veze s padom aviona?

I dalje se ne zna uzrok pada Airbusa, no u javnost polako izlaze neki detalji.

Zrakoplov Airbus A320 njemačke niskobudžetne zrakoplovne tvrtke Germanwings, koji se u ponedjeljak srušio u francuskim Alpama pri čemu je poginulo svih 150 putnika i članova posade, imao je tehnički problem s vratima koja zatvaraju prednje kotače, potvrdio je glasnogovornik Lufthanse.

Problem je vezan za otvor, odnosno za mehanizam koji se otvara i zatvara u trenutku kad se uključuje uređaj za slijetanje. Zrakoplov je u ponedjeljak cijeli dan ostao prizemljen u Duesseldorfu, a glasnogovornik Lufthanse izjavio je za agenciju DPA da je problem riješen.

Prekinuta potraga, trebat će nekoliko dana da izvuku tijela: 'Vidio sam slike užasa'

Polako izlaze u javnost i detalji o žrtvama ove strašne nesreće. Mediji javljaju da se među 144 poginulih putnika, osim 16 učenika koji su išli u isti razred i dvoje njihovih nastavnika iz škole u njemačkom Helternu, nalazi i dvoje opernih pjevača.

 

Pogledaj na Twitteru
Greška tijekom preuzimanja Tweet-a. Možda je pobrisan.

Poznata njemačka operna pjevačica Maria Radner putovala je sa svojim suprugom i bebom, a vraćala se u Njemačku iz Barcelone u kojoj je nastupala u operi Siegfried, javlja AP.

Drugi poginuli pjevač je Oleg Bryjak iz operne kuće u Düsseldorfu.

Posljednji dan unesrećenog Airbusa A320 Germanwingsa

Airbus A320 njemačke niskobudžetne tvrtke Germanwings, koji se srušio u utorak u francuskim Alpama, isporučen je naručitelju 1991. i obavio je oko 46.700 letova, a u ponedjeljak je bio podvrgnut posljednjem rutinskom pregledu, rekao je izvršni direktor Germanwingsa Thomas Winkelmann.

Slijedi kronologija posljednjeg dana zrakoplova, na temelju informacija dobivenih od dužnosnika i od zrakoplovne tvrtke.

- 6,48 - Airbus A320 uzlijeće iz Duesseldorfa sa 122 putnika na letu prema Barceloni. Tijekom leta nisu uočeni nikakvi problemi.

- 10,01 - Uskotrupna letjelica s dva motora polijeće iz Barcelone na povratku u Duesseldorf s 26 minuta zakašnjenja.

- 10,45 - Zrakoplov doseže visinu krstarenja, prema navodima Germanwingsa. U to vrijeme vremenski su uvjeti dobri.

- 10,46 - Zrakoplov se opet počinje spuštati, što traje osam minuta i nije dogovoreno s kontrolom leta. Letjelica se spušta oko 900 do 1,200 metara u minuti, što je usporedivo s kretanjem prilikom slijetanja, objavio je Flightradar24, internetski portal koji pruža informacije o letovima u realnom vremenu.

- 10,53 - Let 4U9525 nestaje s radara u trenutku kad se zrakoplov nalazio na visini od 1,800 metara. Pao je oko 100 kilometara sjeverozapadno od Nice.

- 11,30 - Zračna luka Duesseldorf dobila je vijest da je letjelica nestala s radara, izjavio je glasnogovornik zračne luke.

- 11,55 - Zrakoplov je u tome trenutku trebao sletjeti u Duesseldorf. Umjesto toga, rodbina i prijatelji putnika bivaju smješteni u zaštićene zone u zračnim lukama Duesseldorf i Barcelona.

- 13,00 - Njemački savezni ured za civilnu zračnu plovidbu najavio je osnivanje krizne skupine. (Hina/N.C.)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook