Više zrakoplovnih kompanija potvrdilo je kako je više od deset zrakoplova otprilike nadlijetalo područje Airbusovog nestanka i da im niti jedan nije javio kako im se na radaru pojavilo nevrijeme. Zrakoplovne stručnjake to je navelo na pretpostavku da su pad Airbusa uzrokovali tehnički problemi. Ove nove informacije zapravo samo podižu još više pitanja, povrh ionako neriješenih osnovnih pitanja, a i ta pitanja ovim novim saznanjima, dodatno su zakomplicirana, prenosi CNN.
Za sada se jedino sigurno može pretpostaviti kako je 31. svibnja Air Franceov zrakoplov na liniji 447 iz Rio de Janeira prema Parizu, pao u more negdje između Brazila i zapadnoafričke obale te da nitko od 228 putnika i članova posade nije preživio tu nesreću. Podaci s računala nestalog zrakoplova, četiri sata nakon uzlijetanja u Brazilu, slali su automatizirane poruke o tehničkim problemima na zrakoplovu, ulaskom zrakoplova u veliko olujno nevrijeme udaljeno oko 1.100 kilometara od obale Brazila. To je ujedno i zadnji put da je nestali Airbus viđen na radaru.
Četiri, od ranije spomenutih dvanaest zrakoplova, bili su na sličnoj ruti za Pariz, jedan iz Rio de Janeira, dva iz Sao Paula te posljednji iz Buenos Airesa u Argentini. Niti jedan od njih nije iskusio nikakve probleme i svi su sretno idućeg dana stigli u Pariz, bez ikakvih kašnjenja. Dužnosnici zrakoplovne kompanije Air Iberia kažu kako su njihova dva zrakoplova iste večeri poletjeli iz zračnih luka u Sao Paulu i Rio de Janeiru u Brazilu prema Madridu u Španjolskoj, no da ni oni ništa nisu zabilježili na radarima ili imali kakvih tehničkih problema.
Konačno, istu priču potvrdili su piloti jednog zrakoplova British Airwaysa te piloti tri zrakoplova TAM Brazila, koji su nadlijetali isto područje, no stručnjaci tvrde kako postoje izvješća drugih letova na ruti sličnoj palom Airbusu, koja govore o lošem vremenu te ističu kako su vremenske promjene mogle biti vrlo iznenadne i s djelokrugom od par milja, tako da su mogle predstavljati velik problem za jedan te nikakav za ostale zrakoplove.