POKROVITELJ SPAR

Štapić za sve: Osmislili recept za smrznuti desert prilagođen bebama od šest mjeseci

Marko Šepetavac, Mia Grbavac i Azra Hadžić Josipović ove godine sudjeluju u projektu Startaj Hrvatska, a predstavljaju se svojim smrznutim desertom koji je sastavom prilagođen najmlađima. Kako bismo saznali više o njima i njihovu proizvodu odgovorili su na nekoliko osobnih pitanja u formi pitalice ili-ili.

Iza imena Daš Pops stoji ekipa koja je stvorila smrznuti desert bez mlijeka koji je svojim sastavom prilagođen svim uzrastima. Bila je to Markova ideja nakon što je postao otac kćeri Daške. I sam je imao problema s konzumacijom mlijeka pa ih tako ima i njegova kći.

Krenuo je raditi deserte bez mlijeka za nju, a u razgovoru sa suprugom Barbarom shvatio je kako bi te ukusne smrznute deserte mogli ponuditi i drugoj djeci, ali i odraslima.

Prvo su ih dijelili prijateljima, no tada je Marko odlučio od toga napraviti posao i ušao je u avanturu. Povezao se sa slastičarkom Mijom i Azrom, koja je također majka male djece.

Daš Pops smrznuti je desert koji se ponosi jedinstvenim sastavom – bez aditiva, aroma, bojila, bez dodanog šećera, bez mlijeka, a ujedno je i prvi hrvatski ekološki smrznuti desert. Na policama SPAR i INTERSPAR trgovina možete pronaći okuse šljive, jabuke s cimetom, kruške, čokolade, banane s cimetom, naranče, kokosa s bademom i lješnjaka s nugatom.

Daš Pops smrznuti je desert koji se ponosi jedinstvenim sastavom Foto:Nova Studio/Tibor Marochini

U projektu Startaj Hrvatska Marko, Mia i Azra dobivaju savjete i dobronamjerne kritike koje će njihovu brendu omogućiti poslovni rast. Svjesni su kako još ne znaju sve i potpuno vjeruju u taj partnerski odnos te se vesele svemu što dolazi na tom putu.

Vjeruju kako će gledatelji prepoznati da se njihovi proizvodi rade s velikom ljubavlju, s puno truda i predanosti. Nadaju se i da će u narednih godinu dana njihovi proizvodi biti na redovnim policama INTERSPAR-a i SPAR-a.

U priloženom videu pogledajte kako se ekipa Daš Pops snašla u pitalici ili-ili te što su odgovorili na pitanja preferiraju li sladolede u kornetu ili na štapiću, jesu li skloniji ručnoj proizvodnji ili strojnoj, zamišljaju li se u budućnosti kao mali ili veliki poduzetnik te jesu li spremni na poslovne izazove ili više igraju na sigurno.

A kako je točno izgledao njihov poduzetnički put, pogledajte u emisiji Startaj Hrvatska u nedjelju, 8. listopada 2023., na Novoj TV.

Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Samo jedan proizvod postat će Hrvatski HIT-proizvod 2023. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i SPAR trgovina diljem Hrvatske.

 

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.