"Kad otploviš i slušaš klapu motora dok se brod ljulja, osjećaj je koji nitko ne može platiti", dojmljivo opisuje Živko Dražin, veliki zaljubljenik u more i ribolov. Međutim, taj mu je osjećaj sve rjeđi jer je taj morski čovjek sada u poduzetničkim vodama.
Kako u proljeće i ljeto ima najviše ribe, dok je zimi nestašica, Živko je želio dodatan posao i za hladnijeg vremena. Tako je došao na ideju za preradu ribe po tradicionalnoj mediteranskoj recepturi te ih je počeo prodavati restoranima.
Međutim, nije se želio isključivo ograničiti na restorane. Sada, zahvaljujući projektu Startaj Hrvatska, zainteresirani mogu u svakom dijelu zemlje u SPAR i INTERSPAR trgovinama pronaći proizvode Pepefiš.
Živko je najprije osmislio papričice punjene slanim inćunima, a godinama nakon toga osmišljavao je i nove proizvode. Tako je primjerice ideja temeljca za crni rižot došla tijekom korone kada je želio ljudima omogućiti pravi domaći rižoto u svega desetak minuta.
Poduzetnik iz Kaštel Kambelovca svoje Pepefiš specijalitete stvara pažljivo, a spori procesi soljenja i mariniranja omogućuju izvoran i prepoznatljiv okus. U SPAR-ovoj su ponudi tri njegova proizvoda – papričice punjene slanim inćunima, koje su jedinstvenog okusa, a pripremaju se po originalnom receptu koji je zaštićen patentom, potom salata od hobotnice obogaćena zelenim maslinama, kiselim lukom, kaparima i peršinom te temeljac za Anin crni rižoto, koji omogućava pripremu predivnog rižota u samo deset minuta.
"Ne smatram ovo poslom. Iako je ponekad teško, igram se i zabavljam i to je moj pristup", iskren je Živko, koji je dugo osmišljavao te ručno rađene proizvode, koje naziva i "Dalmacija u staklenci".
Nakon što je na audiciji uspješno prezentirao svoje proizvode, slijedio je audit. Odjel osiguranja kvalitete SPAR Hrvatska posjetio je Živkov pogon te ukazao na neusklađensti, a on je prionuo poslu te potrebno ispravio.
Nakon toga slijedio je još jedan razgovor, onaj s predsjednikom Uprave SPAR Hrvatska. U središnjici trgovačkog lanca Helmut Fenzl pohvalio je proizvode Pepefiš i poručio da"SPAR voli ići u rizik kad su proizvodi kvalitetni" te poželio Živku dobrodošlicu.
Sretan i emotivan, Živko trebao je čuti još jednu važnu vijest, onu o prvoj narudžbi njegovih proizvoda.
U velikom skladištu dočekala ga je Žana Lovrić, direktorica Nabave SPAR Hrvatska, koja je istaknula kako je sve oduševio svojim proizvodima. Iako je razlika prodavati riblje delicije restoranima i trgovačkom lancu, Živko je pokazao spremnost, a SPAR je to prepoznao te naručio čak tri tisuće komada njegovih proizvoda. "Sada me čekaju slatke brige oko pripreme", sretan je bio Živko.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.