Vrijedan mladi par s dugim iskustvom u ugostiteljstvu, Matea Briški i Petar Baronić, u želji da promjene radno okruženje te više vremena provode s kćeri, odlučili su se za poduzetništvo.
Kako su oboje gurmani, ali i vješti u kuhinji, okolina ih je često poticala na pokretanje vlastitog posla. Matea se prisjeća kako su savijače oduvijek bile prisutne u njezinoj obitelji, a sada su, zahvaljujući projektu Startaj Hrvatska, i na policama trgovina SPAR i INTERSPAR. Naziv toga brenda, inspiriran je nadimkom njihove kćeri Petre, kojoj tepaju Pepa.
Iz želje za tradicionalnim domaćim savijačama rodila se ideja za biznis, a nakon pomnog planiranja i promišljanja pokrenuli su Pepas. Tada im je kći napunila šest mjeseci. Matea kaže kako je ideja za savijače došla prirodno, jer ih vole jesti i pripremati. Uspjeh u pripremi potvrđuju i česti zahtjevi prijatelja da im pripreme savijače za njihova slavlja.
"Tijesto se mijesi rukama, a ne u miješalici. Tako su ga i naše bake razvlačile na krpi preko stola i to je ono što ga definira", objašnjava Matea posebnost proizvoda Pepas.
Željeli su da u svakom domu zamiriše djetinjstvo, a u tome su i uspjeli. Kombinacijama različitih sastojaka, ali i isprobavanjem, stvorili su okuse koji su sada dostupni u odabranim trgovinama SPAR i INTERSPAR diljem Hrvatske.
Pepas savijače dolaze u četiri okusa, od kojih su dva slana i dva slatka. Slane su varijante s nadjevom od svježeg sira povrća i šampinjona, dok su slatke s nadjevom od jabuka i cimeta te s nadjevom od svježeg sira i višanja.
Proizvodi lijepo kombiniraju tradiciju koja je vidljiva u ručno rađenom tijestu, i praktičnost, jer krajnji potrošač dobije pripremljen proizvod koji je potrebno samo ispeći.
Uz ručno valjanje i vučenje tijesta za kore, posebnost je Pepas savijača u količini nadjeva od čak 65 posto, što jamči obilje okusa i tekstura.
Prilikom kreiranja proizvoda razmišljali su kako doprijeti do više kupaca te su tako došli na ideju za prijavu na Startaj Hrvatska. Razmišljali su kako bi im, jer nemaju svoje prodajno mjesto, suradnja sa SPAR-om omogućila dostupnost većem broju ljudi na više lokacija.
Nakon što su na audiciji impresionirali žiri svojim primamljivim proizvodima, Mateu i Petra posjetile su stručnjakinje iz SPAR Odjela osiguranja kvalitete. Matea priznaje da su u početku imali neke nepravilnosti, ali su zahvalni SPAR-ovom timu jer im je ukazao na njih, i pomogao da ih isprave.
Kada je stigla na sljedeći sastanak u SPAR, Matea je očekivala samo informativni razgovor, ali stvari su se odvile drukčije. Osim što se obradovao savijačama, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl, imao je i nekoliko prijedloga za poboljšanje. Matea je spremno prihvatila savjete rekavši kako bi im projekt Startaj Hrvatska iznimno značio, posebno s obzirom na to da su mladi obrt koji ne proizvodi onoliko koliko su zamislili. Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska nije mogao ostati ravnodušan na njezine riječi, ali i cijelu poduzetničku priču Pepas. Mladoj poduzetnici objavio je ulazak u projekt, a Matea je spremno dočekala vijest: "Imamo puno posla, ali mislim da ćemo uspjeti!"
Nakon što su se pridružili Startaj Hrvatska, Matea i Petar, koji stoje iza brenda Pepas, trebali su poprilično unaprijediti svoj proizvodni proces, uložiti u strojeve, izvršiti radove na pogonu i dobiti potrebne certifikate, a za sve to trebali su financijska sredstva.
Nažalost, njihov zahtjev za kredit je odbijen, što ih je dovelo u tešku situaciju jer nisu znali kako platiti ambalažu i potrebne namirnice za proizvodnju. Naposljetku, novac su posudili od prijatelja, kojima će biti zauvijek zahvalni.
Matei Briški i Petru Baroniću ostalo je još samo čuti koja će biti prva narudžba za njihov Pepas. Uputili su se u SPAR-ovo skladište kako bi doznali što će im reći Žana Lovrić, direktorica Nabave SPAR Hrvatska. Žana Lovrić ih je razveselila viješću da je SPAR naručio sveukupno četiri tisuće komada njihovih proizvoda. "Jako ćemo se potruditi, a siguran sam da ćemo i uspjeti sve isporučiti", uzbuđeno je izjavio Petar.
Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Samo jedan proizvod postat će Hrvatski HIT-proizvod 2023. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i SPAR trgovina diljem Hrvatske.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.